کد خبر: ۶۲۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۵

فرصت ویژه برای خریداران خودرو؛ اقساط 5 ساله، گارانتی 7 ساله و سبک زندگی جدید

با خرید خودرو از برند فونیکس و مبدا کارخانه، ضمن پرهیز از ابهامات معمول در بازار، مزایای متنوعی مانند اقساط 5 ساله، ضمانت 7 ساله و سبک زندگی برتر و لوکس را به دنبال خود دارد و مشتریان سریع و آسان صاحب خودرویی لوکس و پیشرفته خواهند شد.

به گزارش خودروکار، خریداران خودروهای دست دوم یا نو از بازار، معمولا تمام راه‌های ممکن برای پی بردن به اطلاعات محصول مدنظر خود را از قبیل نواقص یا مشکلات قانونی به کار می‌برند اما با آشکار شدن مشکلات پنهان خودرو، ریسک خرید خودرو از فروشندگان حقیقی بالا می‌رود. 
برخلاف بازار، خرید خودرو از کارخانه و خودروسازهای معتبر و سرشناس، به سود مشتریان باهوش خواهد شد و مصرف‌کنندگان واقعی را به خرید از کارخانه ترغیب می‌کند. قرار گرفتن کارخانه به عنوان طرف حساب اصلی که دارای سابقه روشن و ماهیت حقوقی شناخته‌شده‌ای هستند، ضمن ایجاد اطمینان خاطر، مزایای ارزشمندی مانند گارانتی معتبر، تسهیلات بلند مدت و تجربه کاربری لوکس و برتر را به دنبال دارد.
در این مقاله به ویژگی‌های ارزشمند خرید خودرو از خودروسازها و تولیدکنندگان می‌پردازیم که مزایای متنوعی را پیش روی خریداران قرار می‌دهند که در نهایت منجر به تجربه بهتر و حفظ ارزش سرمایه مشتریان خواهد شد. 
گارانتی جامع
برخورداری خودروهای لوکس از ضمانت نامه معتبر به کاهش ریسک هزینه های مازاد هنگام خرابی محصولات منتهی می‌شود. حال این مزیت حین خرید محصول از بازار، با تهدید مخدوش شدن گارانتی خودرو به علت استفاده نادرست مالکان قبلی از خودرو همراه است که خریداران جدید از آن بی‌خبر هستند اما چنین مشکلی به هیچ وجه با خرید مستقیم از نمایندگی رسمی یا کارخانه به وقوع نمی‌پیوندد. 
فونیکس به عنوان یکی از لوکس‌ترین برندهای خودروسازی کشور، همواره رضایت مشتری را مدنظر دارد و همراه با عرضه خودروهای لوکس، گارانتی 5 الی 7 ساله یا 150 تا 200 هزار کیلومتری را ارائه می‌کند. به این ترتیب تا سال‌های متمادی، خیال شما از خرابی‌های غیرمنتظره راحت می‌کند و هر 10 هزار کیلومتر می‌توانید به صورت رایگان خودرو خود را بازبینی و از سلامت خودرو اطمینان حاصل نمایید.
این نوع سرمایه گذاری روی خودرو که مستقیما از درب کارخانه خریداری می‌شود، به علت برخورداری از گارانتی، سرمایه یک عمر خانواده و خودتان را تضمین می‌کند.
تسهیلات بانکی جذاب
در شرایط کنونی فقط تعداد معدودی از خودروسازها مانند فونیکس تسهیلات مالی جذابی را هنگام خرید محصولات عرضه می‌کنند. خریداران خودرو فقط با داشتن نیمی از سرمایه خود می‌توانند محصولاتی مانند تیگو 8 پرو مکس را با اقساط 5 ساله و پیش پرداخت 50 درصدی به راحتی خریداری نمایند. 
تسهیلات بلند مدت و 5 ساله فونیکس با همکاری موسسات بانکی و مالی در سریعترین زمان ممکن فراهم می‌شود و علاوه بر افزودن به سرمایه اولیه خود، از یک خودروی لوکس نیز بهره‌مند می‌شوید. 
این تسهیلات در بازار و توسط فروشنده‌های خرد عرضه نمی‌شود و معمولا خیال شما از پرداخت مبالغ هنگفت به شخص یا گروه‌های بی نام و نشان راحت نیست اما برندی مانند فونیکس با سابقه چندین ساله و شهرت مثال زدنی، بدون زحمت و روی همه مدل‌های خود این تسهیلات را ارائه می‌نماید و شما با هر بودجه‌ای می‌توانید محصولات باکیفیت‌تر و ارزشمندتری را تهیه نمایید. 
سبک زندگی برتر و لوکس
 فرصت ویژه برای خریداران خودرو؛ اقساط 5 ساله، گارانتی 7 ساله و سبک زندگی جدید
خرید خودرو از کارخانه مزیتی را به دنبال دارد که در بازار آزاد از آن بهره مند نخواهید بود. یکی از جذابیت‌های خرید محصول از برند فونیکس، پیوستن به باشگاه مشتریان (فن کلاب) این برند است که غالبا نادیده ‌گرفته شده اما همین مزیت، منجر به خلق تجربیات جدید برای شما و خانواده خواهد شد.
بعد از تحویل محصول از سوی برند فونیکس، شما به عضویت باشگاه مشتریان این برند در می‌آید و در شهرهای مختلف، در برنامه‌های علمی، سرگرمی و آموزشی فونیکس شرکت خواهید کرد. از جمله برنامه‌های هیجان انگیز این برند برگزاری لیگ بولینگ، تنیس، جنگل نوردی، همایش‌های کسب و کار و تکنولوژی است که با استقبال مشتریان و خانواده‌هایشان همراه شده است. این فعالیت‌ها ضمن خلق تجربه‌های نو، سبک زندگی شما را هم مورد تغییر و تحول قرار می‌دهد و به دامنه ارتباطات شما می افزاید و احساس برتری و زندگی لوکس را در شما به وجود می آورد. 
با خرید مستقیم خودرو از کارخانه، ابهامات مختلف از بین می‌رود و ویژگی‌هایی مانند خرید اقساطی، گارانتی معتبر و سبک زندگی جدیدی را برای خود تضمین می‌کنید. برند فونیکس نشان داده به چیزی فراتر از تولید و فروش خودرو می اندیشد و بعد از پیوستن به خانواده این برند، به سمت سبک زندگی برتر و لوکس قدم بر می‌دارید و علاوه بر افزودن به سرمایه زندگی خود، به راحتی از این سرمایه حفاظت می‌کنید.

انتهای پیام/

روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار